Informacje o rekrutacji na studia niestacjonarne II stopnia w danym roku akademickim podawane są na stronie głównej PW: Niestacjonarne II stopnia / Studia I i II stopnia oraz jednolite studia magisterskie / Strona główna - Biuro ds. Przyjęć na Studia (pw.edu.pl)
Warunkiem koniecznym przyjęcia na studia II-go stopnia jest:
W ramach procedury rekrutacyjnej należy:
Wymagane dokumenty
W trakcie trwania zapisów kandydat otrzymuje indywidualne konto do systemu i może logować się do systemu wielokrotnie, w celu uzupełnienia/zmiany danych i dołączenia dokumentów wymaganych w formie elektronicznej. Na etapie zapisu elektronicznego konieczne jest dołączenie:
Po rejestracji elektronicznej i zakwalifikowaniu na studia należy dostarczyć do Biura Ośrodka Kształcenia na Odległość PW dokumenty, szczegóły w zakładce Dostarczanie dokumentów.
Kandydaci, absolwenci innych uczelni, którzy nie posiadają oryginału dyplomu, gdyż nie został on jeszcze wystawiony przez macierzystą uczelnię, dostarczają zaświadczenie o zdaniu egzaminu dyplomowego oraz zobowiązanie dostarczenia oryginału dyplomu w terminie określonym przez Wydziałową Komisję Rekrutacyjną (zwykle do 6 tygodni).
Kandydatów, którzy uzyskali dyplom pierwszego stopnia za granicą obowiązuje procedura legalizacji dyplomu.
Po przyjęciu na studia skierowanie do lekarza medycyny pracy będzie dostępne - dowiedz się więcej.