Zasady rekrutacji
Procedura rekrutacyjna
Informacje o rekrutacji na studia niestacjonarne II stopnia w danym roku akademickim podawane są na stronie głównej PW: Niestacjonarne II stopnia / Studia I i II stopnia oraz jednolite studia magisterskie / Strona główna - Biuro ds. Przyjęć na Studia (pw.edu.pl)
Warunkiem koniecznym przyjęcia na studia II-go stopnia jest:
- ukończenie studiów pierwszego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich,
- posiadanie kompetencji umożliwiających podjęcie studiów na określonym kierunku studiów. Niezbędne kompetencje, zdefiniowane są poprzez efekty uczenia się osiągane na odpowiadających studiach I stopnia prowadzonych przez Wydział.
W ramach procedury rekrutacyjnej należy:
- dokonać obowiązkowego zapisu elektronicznego,
- terminowo dokonać opłaty rekrutacyjnej i złożyć wymagane dokumenty,
- Kandydaci wybierają specjalność w momencie zapisu na studia.
Wymagane dokumenty
W trakcie trwania zapisów kandydat otrzymuje indywidualne konto do systemu i może logować się do systemu wielokrotnie, w celu uzupełnienia/zmiany danych i dołączenia dokumentów wymaganych w formie elektronicznej. Na etapie zapisu elektronicznego konieczne jest dołączenie:
- fotografii (w formacie JPG nie przekraczającej 250kB wykonanej zgodnie z wymaganiami obowiązującymi przy wydawaniu dowodów osobistych),
- skanu dyplomu/zaświadczenia (w przypadku niewystawionego dyplomu),
- skanu suplementu,
- CV (życiorys).
Po rejestracji elektronicznej i zakwalifikowaniu na studia należy dostarczyć do Biura Ośrodka Kształcenia na Odległość PW dokumenty, szczegóły w zakładce Dostarczanie dokumentów.
Kandydaci, absolwenci innych uczelni, którzy nie posiadają oryginału dyplomu, gdyż nie został on jeszcze wystawiony przez macierzystą uczelnię, dostarczają zaświadczenie o zdaniu egzaminu dyplomowego oraz zobowiązanie dostarczenia oryginału dyplomu w terminie określonym przez Wydziałową Komisję Rekrutacyjną (zwykle do 6 tygodni).
Kandydatów, którzy uzyskali dyplom pierwszego stopnia za granicą obowiązuje procedura legalizacji dyplomu.
Po przyjęciu na studia skierowanie do lekarza medycyny pracy będzie dostępne - dowiedz się więcej.
Zasady przyjęć
- Decyzje o przyjęciu na studia II stopnia podejmują Wydziałowe Komisje Rekrutacyjne, na podstawie analizy dokumentów dostarczonych przez kandydata. W uzasadnionych przypadkach możliwe jest odbycie rozmowy kwalifikacyjnej.
- Od decyzji Komisji Rekrutacyjnej przysługuje odwołanie do Rektora PW w trybie i terminach określonych w decyzji.